fredag 27 april 2012

Att dela sitt intresse med någon

Igår hade jag en kär vän här och vi scrappade tillsammans över en kopp te. Och samtalade om livet och om vackra papper och allt däremellan, och det slog mig vilken tur det har att ha någon att dela sin kärlek till skapandet med. Som aldrig tröttnar på att prata om minialbum eller som förstår det svåra i beslutet om vilket papper som egentligen passar bäst till layouten?
Delad glädje är dubbel glädje, eller hur? Jag är lyckligt lottad som har hittat några vänner som jag kan dela mitt intresse med, och fler vänner verkar jag hitta varje dag fast i cyberrymden. Tack för att ni hör av er och tack för alla fina kommentarer både här i bloggen och på mail! 


Jag fick en beställning på två dopkort till två unga små herrar, och Echo Parks kollektion This&That-Charming bjuder på lite ovanliga färger i pojktemat. Hoppas mottagarna blir nöjda!


Allt gott till Er!



2 kommentarer:

HeleneV sa...

Det är verkligen en ynnest att ha någon som känner samma passion för skapandet som en själv. Min mamma är min "kreativa kompis" och allra roligast har vi när vi ägnar flera dagar åt att pyssla och skapa tillsammans. :) Tyvärr blir det inte så ofta eftersom vi bor 55 mil från varandra. Men tänk vad kul vi har när det väl sker!

Sockergrynet sa...

Det är balsam för själen att få dela något man tycker om med någon man tycker om!

Skicka en kommentar