fredag 4 maj 2012

Man måste bara älska fredagar!

Ännu en vardagsvecka till ända, och helgen väntar framför oss med löften om vila och kanske lite vårsol på näsan. För mig är just själva tanken på fredagskväll det bästa av allt. Att den liksom ligger där framför och väntar. Att planera en lite extra god middag, handla färska blommor och kanske blir det till och med ett glas vin? Fredag, veckans bästa dag! 
Övriga familjen fredagsmyser i soffan men jag dras till pysslet förstås, och nu vill jag sätta skärmaskinen i en av de vackraste kollektionerna som någonsin gjorts om ni frågar mig-Lost&Found från My Mind´s Eye.( Finns i begränsat antal i butiken nu) Det stundar bröllop och andra festliga tillfällen i vår och jag tänker pyssla kort hela kvällen. I förväg ni vet, som är så bra! 

En riktigt fin fredag önskar jag Er!

1 kommentar:

Alexandra sa...

En sådan skön fredagskänsla inbefinner sig hos mig med!!!Har hält upp en kopp kaffe,lillan ligger i vagnen och sover,och jag ska börja scrappa!!!Kram *Alexandra***

Skicka en kommentar