måndag 21 januari 2013

Mina BFFs

Äntligen hade jag papper och dekorationer från Dear Lizzy 5th & frolic OCH perfekta foton i min hand samtidigt! Det blir lätt många barnfoton scrappat, men jag har även turen att ha underbara och vackra vänner som också förtjänar att förevigas. Här är två av dem, efter att ha slitit i timmar i köket dagen innan mitt bröllop. Mina hjältar <3!

BFF - Best Friends Forever. Detta är två av totalt sex tjejer i vårt gäng...

5th & frolic innehåller mycket rosa och turkost, men även en del gult och beiga-toner. Bland dekorationerna finns många referenser till hus och hem och kärleks-teman som jag tycker funkar för vänskap också. Bäst gillar jag guld-dekorationerna, passar perfekt som komplement till färgtemat. Därför tog jag i och stänkte ordentligt med guldfärg på bakgrunden. Cirkeln med texten "Hey babes" har jag själv satt ihop och skurit ut med en skärmaskin ur baksidan på det mörkrosa pappret. Det är rätt mycket text här och där, därför räckte det med den rätt enkla titeln tycker jag.

Tack för titten! Och våga använd guld, det piffar upp det mesta! // Niina

Materialet finns i webbshoppen, tex stickersarket och pappret Extraordinary Avenue.

2 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Snygg layout med härliga färger och detaljer! Gillar att du använt svartvita kort till de färgstarka pappren!

Beatrice sa...

Vad läckert det blev Niina. Gillar verkligen den utskurna textcirkeln :-)

Skicka en kommentar