måndag 25 februari 2013

Äldre betyder inte alltid sämre!

Idag strålar solen här i Stockholm och det är så vackert ute med all snö att det nästan gör ont! Nästan, nästan så att jag kan drista mig till att säga att jag gillar vintern, men bara nästan. Jag är definitivt ingen vintermänniska, fryser alltid om fötterna och har raggsockor på mig dygnet runt och tycker det är bökigt med alla vinterkläder man bylsar på sig för att sedan gå in på ICA och handla och svettas istället. Och vinteroverall varje morgon på en tre och ett halvt åring, don´t even make me want to go there...!

Idag har jag gett mina papperssamlingar lite extra kärlek, tagit fram dem och klappat lite på dem och tittat igenom olika kollektioner av lite äldre papper och det slog mig att nytt inte alltid behöver vara bättre. Jag menar, jag byter inte ut min man bara för att han blir äldre, och inte heller mina favoritpapper. En väldigt rolig kollektion, Soiree, har skapats av House of Three (Janet Hopkins, Heidi Swapp och Rhonna Farrer.). Synd för oss så finns de inte längre kvar, vilket gör att när dessa papper tar slut så är de slut för alltid. Men vilken kollektion, se bara på all denna inspiration skapad av Soiree:





                                       



Hur glad blir man inte?
Skynda innan de tar slut säger jag bara!
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar