onsdag 6 mars 2013


Nu rasar det in nyheter i shopen, var så säker! Det är lite som att ha julafton varje gång min käre budkille kommer med sina stoora lådor. Jag släpper allt jag har för händerna och dyker ned i lådorna och tittar på allt det fina, stryker med handen och känner doften av nytryckta papper. Och säger ooo! och aaa, så fint! till vår hund som ligger vid mina fötter, och mostår frestelsen att köpa hämtpizza till familjen för att stjäla åt mig lite skapartid. Och när sedan beställningarna trillar in, är det så roligt att se vad ni väljer ut och om det blir de papper jag förutspår som blir storsäljare eller inte. Och jag blir ju så glad för alla små kommentarer ni lämnar, mina vänner! Min ambition med Sirap i Paris har aldrig varit att ha hundratals och åter hundratals med produkter som ängsligt passar alla stilar och smaker, utan att vara en butik som har en röd tråd och en omtanke genom hela sitt sortiment. Gillar man ungefär samma saker som jag, då har man kommit rätt!

Här är några av mina favoriter hittills:
amy+tangerine+yes+please
Amy Tangerine
maggie+holmes+crate+paper
Maggie Holmes 

Crate Paper-Fourten-Crush
Crate Paper-Crush
dear+lizzy+lucky+charm
Dear Lixxy-Lucky Charm
maggie+holmes+crate+paper
Maggie Holmes-Stitched Frames
Studio Calico-Wood Veneer-Dogs
Wood Veneer-Dogs
            Allt detta och lite till finns att beskåda i webshopen!
Happy Crafting!
//Malin                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar