söndag 16 juni 2013

Double trouble - till månadstävlingen

Halva juni har nu gått och vi har fått in flera fina bidrag till tävlingen. Här kommer lite inspiration från mig. Jag har tolkat skissen väldigt "rakt av" men det är upp till var och en hur man vill göra!
LOn är fotad innan jag skrivit något, jag kämpar med texten som ska till. Ibland är det så, att det tar emot och då brukar jag vänta lite och så kanske det kommer senare. Eller så lämnar jag den utan, det går ju också bra.

 
 
 
Pappren kommer från Heidi Swapp och Webster's Pages. Stjärnorna är Pink Paislees. De är härligt guldiga, och guldtrenden verkar hänga med ett tag till i scrapsvängen. Men silver är på frammarsch (kom ihåg var du läste det först :-).
 
Hoppas du som inte skickat ett bidrag till tävlingen fått lite mer inspiration, du har till 30/6 klockan 23:59 att lämna in. Alla detaljer om tävlingen hittar du i inlägget Månadstävling - juni. Happy scrapping!
 


4 kommentarer:

Annica sa...

Hejsan,
När kommer vinnaren att presenteras?

Hälsningar,
Annica

Anonym sa...

Hej!Vad har hänt med tävlingen??? Tacksam för svar!!

Pysselkatten sa...

Hej!
Vad hände egentligen med tävlingen?? Rann den ut i sanden??

Anonym sa...

Hej igen! Blev det ingen vinnare? Vi är flera som undrar!?? Det är okey om det blivit förhinder. Det är mycket som kan hända i livet så att det inte blir som man tänkt sig.Men du kan kanske gå ut med en kommentar så slipper vi fundera. Allt gott önskar jag dig!!!

Skicka en kommentar